HTML

FUE Hajáthelyezés,Hajátültetés, Hajbeültetés BLOG

Egy blog, ahol a FUE hajáthelyezést szeretném bemutatni, megosztani másokkal a tapasztalataimat, ezzel segítséget nyújtva azoknak, akik megoldást keresnek a drasztikus hajhullás problémáira. Őszintén, korlátok nélkül! ::: Információk :::: Tapasztalatok :::: Eredmények :::: Képek :::: Beszámolók

Friss topikok

  • sunridermark: @kopasz gyuszi: Gondolkodom azon, hogy amint időm engedi, elindítom a "tapasztalatgyűjtést". Örüln... (2013.06.30. 20:01) Sok levél, sok kritika
  • sunridermark: Szia! Félreérthető az, hogy "hullik-e" vagy nem. Természetesen a haj hullik.... a titok abban van... (2013.06.30. 19:57) Műtét után 7-8 hónappal! Kép!
  • sunridermark: Proscart! Fura, hogy sosem hallottak gyógyszertárakban róla. Ezt urulógus szakorvos írhatja fel c... (2013.06.30. 19:50) Pár információ
  • trinidadi: Nem nyomsz fel újabb képeket??? Kíváncsi lennék hogy alakult a helyzet... (2013.01.10. 15:15) 1. A műtét, az én történetem, tapasztalatom, képeim...
  • sunridermark: @tortabevonó: Persze, töltök fel még, csak egyenlőre nem olyan jelentős a változás. Van néhány az ... (2013.01.10. 15:15) Képek dátumról dátumra

Sok levél, sok kritika

2011.06.03. 10:52 sunridermark

Üdv mindenkinek!

Nem hiszitek el, de rengeteg e-mailt kapok folyamatosan olyan emberektől, akik már átestek FUE hajátültetésen és csak negatív tapasztalatokkal rendelkeznek. Kifejezetten sajnálattal és bosszankodva olvastam, hogy egyes klinikákon mennyire semmibe veszik az embert, magasról szarnak rájuk és csak arra törekednek, hogy minél több pénzt akasszanak le tőlük. Mindeközben pedig before after celeb képekkel reklámozzák magukat, magasabbnál magasabb garanciával és kedvezményekkel!
(120% garancia, ingyen megcsináljuk és hasonló nevetséges dolgok)

Legszívesebben indítanék egy új blogot (vagy ebbe beleépíteném), ahová összegyűjteném és megosztanám emberekkel ezeket a történeteket. RÁADÁSUL ÚGY, hogy a történethez kötelezően csatolnám a klinika nevét!

Ha minden jól megy és az e-mailt küldők is beleegyeznek, hogy megosszam a történetüket, persze névtelenül, akkor nekiállok!
 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajathelyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr252953732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevland 2011.06.09. 17:06:58

Szia!
Támogatom az ötleted.
Esetleg további képeket raknál még fel a hajadról?
Főleg a hajvonal érdekelne...

kopasz gyuszi 2011.07.24. 23:13:02

Mark néhány képet nem dobnál még fel?A hajvonal engem is nagyon érdekelne.

borpet5 2013.01.10. 15:14:54

Szia!
Megosztanál velem kérlek pár ilyen emailt vagy véleményt? Érdekel a téma, megnéztem az összes pesti klinika honlapját, de abból persze nehéz véleményt formálni, mindenki fényezi magát... Nekem a legjobb kéne természetesen:)
Ugyh. ha van ebben tapasztalatod oszd meg kérlke...

koszi
borpet5@gmail.com

kopasz gyuszi 2013.01.10. 15:14:57

Az előző bejegyzésedet meg amugy is támogatom.Én sajnos nem tudok blogot csinálni.Pedig jo lenne...

valaki1968 2013.01.10. 15:14:59

Sziasztok!

Ha valakit érdekel egy hajáthelyezés friss letisztul reklámtól mentes leírása, nyugodtan jelezzen!

kopasz gyuszi 2013.01.10. 15:15:00

Szia Sunridermark!

Nagyon-nagyon támogatnám én is az ötleted és hozzá is járulnék.Ezzel nagyon sokmindenkinek segítenénk szerintem.Ami téged illet néhány hajvonal fotó még engem is érdekelne.Üdv:Gyusz

kopasz gyuszi 2013.01.10. 15:15:08

Szia Márk!

Tetszik az elszántságod.Én is ilyen vagyok ha lenne egy kicsit több szabadidőm...Na mind1!A különböző klinikák "élmény"beszámolóit én is támogatnám, össze lehetne gyűjteni egy helyre mindet ahol bárki bármikor megtalálná és elolvashatná.A hajhullásstop fórumán kb. 10-böl 8 hozzászólásomat törölték, pedig értékes infokat írtam le én is a Himgröl a Hair Hungaryrol és a Hajmaxrol is.És törölték merthogy elvileg reklám.Pedig csak segíteni akartam a többieknek.Elvégre az az oldal erre lenne jó.Ha ezt nem lehet akkor miröl kéne ott beszélgetni vajon...Na mind1 csak azt akartam mondani hogy én támogatlak mindenben.Üdv

sunridermark 2013.06.30. 20:01:45

@kopasz gyuszi: Gondolkodom azon, hogy amint időm engedi, elindítom a "tapasztalatgyűjtést". Örülnék, ha mindenki leírhatná a véleményét.

A blog indításával is az volt a célom, hogy reklám és kamuzásmentes leírást adhassak a tapasztalataimról.

Természetesen én egyáltalán nem titkolom, hol csináltattam a beültetést, az ottani csapatban pedig tapasztalatból tökéletesen megbízok, mert örülök, hogy én nem úgy jártam, mint a legtöbben, akik pénzt dobtak ki az ablakon..
süti beállítások módosítása