HTML

FUE Hajáthelyezés,Hajátültetés, Hajbeültetés BLOG

Egy blog, ahol a FUE hajáthelyezést szeretném bemutatni, megosztani másokkal a tapasztalataimat, ezzel segítséget nyújtva azoknak, akik megoldást keresnek a drasztikus hajhullás problémáira. Őszintén, korlátok nélkül! ::: Információk :::: Tapasztalatok :::: Eredmények :::: Képek :::: Beszámolók

Friss topikok

  • sunridermark: @kopasz gyuszi: Gondolkodom azon, hogy amint időm engedi, elindítom a "tapasztalatgyűjtést". Örüln... (2013.06.30. 20:01) Sok levél, sok kritika
  • sunridermark: Szia! Félreérthető az, hogy "hullik-e" vagy nem. Természetesen a haj hullik.... a titok abban van... (2013.06.30. 19:57) Műtét után 7-8 hónappal! Kép!
  • sunridermark: Proscart! Fura, hogy sosem hallottak gyógyszertárakban róla. Ezt urulógus szakorvos írhatja fel c... (2013.06.30. 19:50) Pár információ
  • trinidadi: Nem nyomsz fel újabb képeket??? Kíváncsi lennék hogy alakult a helyzet... (2013.01.10. 15:15) 1. A műtét, az én történetem, tapasztalatom, képeim...
  • sunridermark: @tortabevonó: Persze, töltök fel még, csak egyenlőre nem olyan jelentős a változás. Van néhány az ... (2013.01.10. 15:15) Képek dátumról dátumra

Felfedés

2011.02.27. 02:29 sunridermark

Kedves Bloglátogatók!

Köszönöm az eddigi érdeklődést és hozzászólásokat. Ahogy ígértem, májusig még folyamatosan teszek fel képeket, hiszen akkor jár le a "garantált" 1 év.

Sokáig agyaltam azon, hogy felvállaljam-e az arcom, de annyira egyszerű az e-mail címem és hasonló adataim alapján megkeresni, hogy teljesen fölösleges ez az arcrejtegetés. A környezetemben úgyis mindenki tudja hogy hajbeültetésem (vagy hajáthelyezés,átültetés...) volt, nincs ezen semmi szégyellnivaló, hogy az ember törődik a külsejével.

Éppen ezért feltettem egyetlen egy képet, mely a folyamatot mutatja. Ahogyan tőlem eddig mindenki megszokhatta, csak retusálatlan és amatőr képeket teszek fel, emiatt ugye néha homályosak is, ezért elnézést kérek.

A fotón látható állapot február 26.-ai, nagyon szépen kinőtt minden hajszál. Természetesen látszik, hogy hajstílusom miatt a haj főleg előre van fésülve, de aki szemfüles, láthatja, hogy a korábbi képeken nem is volt mit előre fésülni...

Remélem ezzel a képpel sok kételkedő embernek segíthettem!
Ezt a képet az életben is bármikor garantálom személyesen :) Aki találkozni szeretne, biztos nem egy hasonmásommal fog beszélgetni...

A képet természetesen a szokásos menüben, a "KÉPEK DÁTUMRÓL DÁTUMRA" menüpontban találjátok, a február 26.-ai dátum alatt!

Akinek nincs kedve végigböngészni, >>> IDE <<< is kattinthat a képhez!

További szép napot!

(INFÓ: Kis változtatás
1. a kép sorrendjét sajnos felcseréltem, az első kép a műtét után, a második a műtét előtt, a harmadik a mostani :) )
2. úgy lett volna korrekt ha még egy műtét utáni képet teszek fel, mert a második napon még középre is ültettek be hajszálakat!
)
 

6 komment

Címkék: kép beszámoló képek műtét klinika after beavatkozás hajhullás before hajátültetés hajbeültetés hajáthelyezés

A bejegyzés trackback címe:

https://hajathelyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr562693939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lee732 2011.04.01. 12:23:19

Szia

Gratula az eredményhez.
Én eléggé el vagyok keserdve, mert már a 9. hónapban vagyok, és még mindig alig nőtt ki valami.
Te kentél bármilyen hajszeszt a hajadra a műtét után?

sunridermark 2011.04.01. 12:36:40

@lee732:
Szia!

Köszönöm szépen!

Az elég nagy baj, a 9. hónapban már jelentős eredménynek kellett volna történnie.
A fő kérdések azok, hogy a klinika ahol voltál, vállalt-e garanciát, mennyit, mennyi hajszálat tettek be/ígértek neked, mit mondtak.

Amikor beültették és kialakultak a pörkök, láthatóan kb. annyi mennyiségű hajat (sebet) láttál a fejbőrőn, amennyi megfelel az ígért mennyiségnek? Kihullott az összes a pörkökkel együtt? Nem vakartad?

Semmiféle hajszeszt nem használtam a műtét után tartósan, csak fiziológiás sóoldatot, addig amíg a pörkök le nem hullottak a fejbőrről!
Főleg nem hajszeszeket! További kérdés, hogy milyen hajszeszt adtak neked? Minoxidil tartalmút?

lee732 2011.04.02. 12:24:49

Szia,

Köszi a gyors választ.
A műtét után annyi sebet láttam, amennyit igértek . (Ilyen eredményt szerettem volna). A hajat nem vakartam, minden betartotttam, a sóoldattal permeteztem, és kb. a 3 héttől kezdtek kihullni. Azért nem ijedtem meg, mert azt mondták, hogy a hajhagyma ilyenkor 6 hónapot pihen, és utána kezd újra kinőni.

Hajszesznek Minoxidil tartalmút ajánlottak (de csak miután ők is látták, hogy nem nagyon nő a haj). Erről hallottál valamit rosszat?

sunridermark 2011.04.02. 13:09:09

@lee732: Szia!

A leírásod alapján minden rendben van. Amit mondtak, úgy is van, valóban pihennek a hajhagymák addig. Minoxidil tartalmú szesz rendben van, ha ezen kívül mást nem használtál, akkor jó.

Tudok róla, hogy előfordul néhány embernél, hogy a genetika és a donor miatt nem azt az eredményt kapjuk amire számítunk. A műtét után voltál további kontrollokon, mondtak esetleg ott valamit? Ígértek valamiféle garanciát?
Megkérdezhetem esetleg, hogy melyik klinikán csináltattad? Ha nem akarod itt nyilvános leírni, akkor kérlek küldd el a mark.taborosi kukac gmail pont com -ra!

Nevland 2013.01.10. 15:15:08

Nagyon jó lett, gratulálok!
Pontosan hány hajszálat raktak be?
Üdv.

Nevland 2013.01.10. 15:15:08

Nagyon jó lett, gratulálok!
Pontosan hány hajszálat raktak be?
Üdv.
süti beállítások módosítása