HTML

FUE Hajáthelyezés,Hajátültetés, Hajbeültetés BLOG

Egy blog, ahol a FUE hajáthelyezést szeretném bemutatni, megosztani másokkal a tapasztalataimat, ezzel segítséget nyújtva azoknak, akik megoldást keresnek a drasztikus hajhullás problémáira. Őszintén, korlátok nélkül! ::: Információk :::: Tapasztalatok :::: Eredmények :::: Képek :::: Beszámolók

Friss topikok

A blog indulása

2009.12.01. 17:56 sunridermark

Kedves Látogató, Üdvözöllek a Blogomon!

Ez a blog a hajhullással, kopaszodással és ezek problémáival és megoldásaival foglalkozik. Elsősorban a FUE hajáthelyezést szeretném vizuálisan bemutatni. Mivel az interneten kevés magyar oldal foglalkozik ezzel, gondoltam én leszek az első (?).

Hogy miért? Mert én magam is részt veszek a beavatkozáson és minden momentumát szeretném megosztani képekben, beszámolókban azok számára, akik ebben megoldást látnak, de félnek és kételyeik vannak. Én magam leszek a garancia a FUE módszerra.
Célul tűztem ki, hogy blogot nyitok róla, összegyűjtök más embereket is, akik már megtapasztalták ezt a módszert, rendelkeznek képekkel, információval és hajlandóak beszámolni róla.

22 éves koromra a hajam néhány év alatt kihullott elől, és hullik jelenleg is. Használtam mindenféle szert, de ezek a szerek csak arra jók (már amelyik), hogy megőrizzék azt, amit még meg lehet! Tehát, nincs olyan szer, ami hajat növeszt! Ezt sajnos el kell felejteni!

Az én beavatkozásom előre láthatólag 2010 májusára tehető, de a blogon majd ezt is nyilvánossá teszem.
Fontos kijelenteni, mielőtt bárki félreértené, hogy ez nem hagyományos hajbeültetés, ahol az emberből egy műtéti eljárás során kivágnak egy darabot, stb..stb..
Pontosan ezért döntöttem úgy, hogy megcsináltatom.

(A jobb oldalon található FUE Klinika linkjén lehet bővebb információkat olvasni a beavatkozásról)

A blog hamarosan megnyílik!
 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajathelyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr721566870
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása