HTML

FUE Hajáthelyezés,Hajátültetés, Hajbeültetés BLOG

Egy blog, ahol a FUE hajáthelyezést szeretném bemutatni, megosztani másokkal a tapasztalataimat, ezzel segítséget nyújtva azoknak, akik megoldást keresnek a drasztikus hajhullás problémáira. Őszintén, korlátok nélkül! ::: Információk :::: Tapasztalatok :::: Eredmények :::: Képek :::: Beszámolók

Friss topikok

  • sunridermark: @kopasz gyuszi: Gondolkodom azon, hogy amint időm engedi, elindítom a "tapasztalatgyűjtést". Örüln... (2013.06.30. 20:01) Sok levél, sok kritika
  • sunridermark: Szia! Félreérthető az, hogy "hullik-e" vagy nem. Természetesen a haj hullik.... a titok abban van... (2013.06.30. 19:57) Műtét után 7-8 hónappal! Kép!
  • sunridermark: Proscart! Fura, hogy sosem hallottak gyógyszertárakban róla. Ezt urulógus szakorvos írhatja fel c... (2013.06.30. 19:50) Pár információ
  • trinidadi: Nem nyomsz fel újabb képeket??? Kíváncsi lennék hogy alakult a helyzet... (2013.01.10. 15:15) 1. A műtét, az én történetem, tapasztalatom, képeim...
  • sunridermark: @tortabevonó: Persze, töltök fel még, csak egyenlőre nem olyan jelentős a változás. Van néhány az ... (2013.01.10. 15:15) Képek dátumról dátumra

Hajhullás gátlás, sűrítés

2010.06.23. 17:30 sunridermark

A hajhullásra, ha még nem késő...

Nagyon szuperul halad minden, a beültetett hajhagymáim még csak nem is pihentek, de már most néhány milliméteresek és folyamatosan nőnek. Megvárom míg minden beültetett haj kinő, ezzel már nem is kell annyira foglalkozni. Képeket továbbra is teszek majd fel, természetesen ritkábban, mert a változás lassabban látható vizuálisan. Azért kíváncsi leszek, milyen lesz visszanézni majd 1-2 év feltöltött képeit!

Most egy tablettát szedek, mely elősegíti hogy megőrizzem a régi hajakat (nem a beültetettek). Erről a gyógyszerről akartam egy picit beszélni, de úgy döntöttem, hogy inkább egy átfogó írást készítek az egész hajhullás problémáról, valamint arról, hogy milyen VALÓS megoldások léteznek!

A rossz hír az, hogy hemzseg a piac mindenféle megoldástól, CSODASZEREK, MASSZÁZS, SAMPONOK, BALZSAMOK, KAPSZULÁK, ILYEN-OLYAN TERÁPIA, STB...
Jobb ha nekem hiszitek el, hogy ezek mind kamuk, nem szabad elhinni őket. Ha valóban működnének, nem foglalkoznának annyit a kopaszodás kérdésével.

Akkor mi az ami működik? Ez az írásom az én szubjektív véleményem a működő termékekről (és arról a sok szarról, amit az emberekre rá akarnak sózni!)
 

>>>ITT<<< lehet elolvasni, vagy jobb oldalt a menüben!
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajathelyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr992104417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lee732 2010.07.09. 22:56:18

Szia.

Én is nemrég vagyok túl a műtétemen. Én mondjuk egy másik klinikán csináltattam.

Jelenleg 1 hetes fázisban vagyok. Írtad, hogy másfél óráig áztattad a fejed ekkor. Nekem ilyet nem mondtak, bár szerintem ez hasznos lehet. Ez hogyan történt Nálad? Sima csapvízben? Milyen hőfok az ideális? (gondolom a túl hüvös sem jó, mert akkor megfázom benne)

Egyébként nekem is elég makacsak a pörkök. A beültetett részhez ilyenkor már mertél ujjbeggyel nyúlni a mosáskor, vagy inkább az áztatásra mentél rá?

Köszi a válaszod, és nagyon jó hogy ilyen blog-ot indítottál!

sunridermark 2010.07.09. 23:03:01

@lee732:
Szia!

Örülök hogy írtál.

Az áztatást a műtétet követő másfél héten csináltam, amikor a pörkök elkezdtek hullani a fejemről. Erőszakoskodni vele egyáltalán nem szabad, tehát LEKAPARNI TILOS! Viszont, erre van az áztatás.

Langyos kádban (meleg semmiképp sem) a fejemet teljesen víz alá merítettem és másfél óráig ki sem emeltem a kobakom. Az áztatás után egy picit ujjbeggyel hozzáértem és szépen lepotyogtak, még kaparnom se kellett. Másnapra szinte az összes pörk lehullott!

A műtét után én egyébként egyáltalán nem piszkáltam a pörköket, csak maximum ujjbeggyel hozzáértem.

A hajamat én addig nem is mostam egyáltalán amíg le nem hullottak a pörkök, és utána is csak sima langyos vízzel. Kb. a 2. hét után kezdtem el samponnal mosni, de csak és kizárólag könnymentes gyereksamponnal (rózsaszín kupakos).

Én nagyon elővigyázatos és körültekintő voltam e téren, jobb a biztonság.
Ha bármi kérdésed van még, bátran írj!

lee732 2010.07.10. 12:09:52

Köszi a gyors válaszod.

Beszélek azért az orvossal, mielőtt elkezdem ezt.

Másképp nem tudom feloldani azt az ellentmondást, hogy nem szabad hozzányúlni, de ugyanakkor a pörköktől is meg kell kell szabadulni a 2 hét utánra (elzárja a szellőzést vagy mi).

sunridermark 2010.07.10. 12:16:06

@lee732:
Persze, mindenképp beszélj vele.

Gondolj arra is, hogy ez ugyanaz mintha pl. a lábadon a bőrt jól megszúrkálnák, vagy eszméletlenül lehorzsolnád. Ugyanúgy pörk keletkezne, hogy a bőr óvja magát a szennyeződésektől, ha lekaparod, akkor ennek a veszélynek teszed ki.

Meg ez egy automatikus folyamat, ha "új" bőr keletkezett, a pörk magától, időben lehullik.

Nem azzal van a baj hogy hozzáérsz, hanem azzal ha elkezded vakarni, kaparni.
süti beállítások módosítása