HTML

FUE Hajáthelyezés,Hajátültetés, Hajbeültetés BLOG

Egy blog, ahol a FUE hajáthelyezést szeretném bemutatni, megosztani másokkal a tapasztalataimat, ezzel segítséget nyújtva azoknak, akik megoldást keresnek a drasztikus hajhullás problémáira. Őszintén, korlátok nélkül! ::: Információk :::: Tapasztalatok :::: Eredmények :::: Képek :::: Beszámolók

Friss topikok

  • sunridermark: @kopasz gyuszi: Gondolkodom azon, hogy amint időm engedi, elindítom a "tapasztalatgyűjtést". Örüln... (2013.06.30. 20:01) Sok levél, sok kritika
  • sunridermark: Szia! Félreérthető az, hogy "hullik-e" vagy nem. Természetesen a haj hullik.... a titok abban van... (2013.06.30. 19:57) Műtét után 7-8 hónappal! Kép!
  • sunridermark: Proscart! Fura, hogy sosem hallottak gyógyszertárakban róla. Ezt urulógus szakorvos írhatja fel c... (2013.06.30. 19:50) Pár információ
  • trinidadi: Nem nyomsz fel újabb képeket??? Kíváncsi lennék hogy alakult a helyzet... (2013.01.10. 15:15) 1. A műtét, az én történetem, tapasztalatom, képeim...
  • sunridermark: @tortabevonó: Persze, töltök fel még, csak egyenlőre nem olyan jelentős a változás. Van néhány az ... (2013.01.10. 15:15) Képek dátumról dátumra

Másfél Hónap

2010.06.12. 12:38 sunridermark

1,5 Hónap

Most el telt körülbelül másfél hónap a beavatkozást követően. Meg vagyok lepődve, mert arra számítottam hogy kihullik az összes beültetett haj. Így természetes, hogy először kihullanak, majd 2-3 hónap pihenés után a hajhagymából kinövő új haj áttöri a fejbőrt és csak utána kezd nőni. Ennek ellenére nekem nagyon sok megmaradt, sőőőőt, nekem már most nőnek a beültetett hajak és a mostani képeken már tökéletesen láthatóak az újabb hajszálak, amik most törhették át a fejbőrt. Ebben az a fantasztikus, hogy még csak másfél hónap telt, minimális eredményt is csak 3-4-5 hónap után szoktak látni a páciensek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajathelyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr572076075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karaffa28 2010.06.14. 20:28:06

Hello Sorstárs !
Hozzád hasonlóan én is átestem egy 374 graftos műtéten elől, patkóvonalban. Mindent Gábor utasításai szerint csináltam itthon, viszont idegesít, hogy nekem még most sem jöttek le a pörkök - így 17 nap elteltével- úgy mint Neked. (rendszeresen nézegettem a nap mint nap képeidet, utána magam a tükörben =)) Nagyon ki vannak már száradva a pörkök/varak és látszik, hogy már tolná őket ki a kis haj, de borzasztóan makacsak!!! Viszont, ha egy picit hozzányúlok jönnének ki de némelyik csak a pici hajszállal együtt...
Szted ez baj, Neked volt ilyen?? Szted hozzányúljak vagy áztassak még mindig??? (Gábor azt mondja, hogy minden nap 10-15 percet zuhanyrózsáztassam)

sunridermark 2010.06.14. 20:31:35

@Karaffa28: Szia! Én is szenvedtem le, piszkálni nem nagyon szabad, de persze ha egy picit hozzáérsz és kiesik, nincs semmi gond (Szerintem). Nekem azt javasolták, hogy a kontroll előtt MÁSFÉL ÓRÁT áztassam víz alatt a kádban úgy, hogy tényleg végig a víz alatt van a terület. Se több, se kevesebb. Az áztatás után finoman próbáld meg leszedni, ha nem jön le, még fél órát. Az is lehet, hogy a te fejbőröd lassabban gyógyul ezért később fog leesni, de semmiképpen sem dörzsöld, mert biztos nem tesz neki jót (pedig tudom hogy szeretnéd :)).
Nekem is rengeteg kiesett hajszállal együtt, ami nem baj, de a lényeg hogy menjünk biztosra, a hagymák maradjanak a helyükön!
Tehát a tanács, áztasd csak nyugodtan tovább, most már le kell hullaniuk. Nekem olyan is volt, hogy csak hozzáértem és már lepotyogott!
süti beállítások módosítása