HTML

FUE Hajáthelyezés,Hajátültetés, Hajbeültetés BLOG

Egy blog, ahol a FUE hajáthelyezést szeretném bemutatni, megosztani másokkal a tapasztalataimat, ezzel segítséget nyújtva azoknak, akik megoldást keresnek a drasztikus hajhullás problémáira. Őszintén, korlátok nélkül! ::: Információk :::: Tapasztalatok :::: Eredmények :::: Képek :::: Beszámolók

Friss topikok

A Blog újraindul!

2012.03.21. 18:49 sunridermark

Kedves látogatók!

Örömmel jelentem be, hogy a blog újraindult. Ismét rászántam magam és a 2010 május 4.-én beültett 2300 hajszál után, most 4100 új hajszállal büszkélkedhetek. Túlestem már a műtéten, 2 napot vett igénybe. Az orvosok a szokásos profizmussal és türelemmel álltak hozzám. Köztudott, hogy bármit kibírok, csak injekciót ne lássak. Az injekciók természetesen a szokásos "bökési" fájdalmat okozták, de a kivétel és a beültetés egyáltalán nem okozott problémát. Tökéletesen elégedett vagyok!

Nyitok egy új galériát majd, ahol nyomon követhettek mindent! Az eredmény miatt nem aggódok, múltkor is 90-95% fölötti eredményt produkáltam!

Mindenkinek szép napot!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajathelyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr914331230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12121212 2013.01.10. 15:14:41

Szia!
mikor lesz látható a 4100 hajszálas beavatkozás? Nagyon kíváncsi vagyok az eredményre

kopasz gyuszi 2013.01.10. 15:14:43

Szóval megint belevágtál, tökjó várjuk a fejleményeket.Próbáltalak felvenni facen de "kilőttél" :)
Üdv!

edusou 2013.01.10. 15:14:45

hali,
Remélem jól viselted a 2 napos műtétet.
Azt irod hogy nem szabad hajat mosni az első héten. Máshol és külföldi oldalakon is azt irják és javasolják hogy kell, langyos vizzel öblögeni már az első nap....

Különben nekem is volt beültetésem és nagyon elégedett vagyok.
Emlitetted Dr. Csernay Gábor, Én ugy tudom hogy Gábor nem dr vagy orvos.Csak ennyit szerettem volna.

demerson 2013.01.10. 15:14:47

Üdv! Képek mikor lesznek?
süti beállítások módosítása