HTML

FUE Hajáthelyezés,Hajátültetés, Hajbeültetés BLOG

Egy blog, ahol a FUE hajáthelyezést szeretném bemutatni, megosztani másokkal a tapasztalataimat, ezzel segítséget nyújtva azoknak, akik megoldást keresnek a drasztikus hajhullás problémáira. Őszintén, korlátok nélkül! ::: Információk :::: Tapasztalatok :::: Eredmények :::: Képek :::: Beszámolók

Friss topikok

  • sunridermark: @kopasz gyuszi: Gondolkodom azon, hogy amint időm engedi, elindítom a "tapasztalatgyűjtést". Örüln... (2013.06.30. 20:01) Sok levél, sok kritika
  • sunridermark: Szia! Félreérthető az, hogy "hullik-e" vagy nem. Természetesen a haj hullik.... a titok abban van... (2013.06.30. 19:57) Műtét után 7-8 hónappal! Kép!
  • sunridermark: Proscart! Fura, hogy sosem hallottak gyógyszertárakban róla. Ezt urulógus szakorvos írhatja fel c... (2013.06.30. 19:50) Pár információ
  • trinidadi: Nem nyomsz fel újabb képeket??? Kíváncsi lennék hogy alakult a helyzet... (2013.01.10. 15:15) 1. A műtét, az én történetem, tapasztalatom, képeim...
  • sunridermark: @tortabevonó: Persze, töltök fel még, csak egyenlőre nem olyan jelentős a változás. Van néhány az ... (2013.01.10. 15:15) Képek dátumról dátumra

Az eddigi lemaradt képek hamarosan

2010.11.25. 22:52 sunridermark

Üdvözletem!

Nagyon sokáig nem jelentkeztem, sajnos kevés az idő, plusz technikai akadályok léptek fel és mindig csak halogattam a képfeltöltéseket. A napokban ha megoldódik a problémám, felrakom azt a sok képet, amit készítettem.

Egyébként a haj szuperul nő, folyamatosan sűrűsödik, egyre jobban érzem magam így a bőrömben!

8 komment

Címkék: beszámoló képek tapasztalatok eredmény beszámolók strip eredmények tapasztalat bemutatás napra beavatkozás hajátültetés hajbeültetés napról fue hajáthelyezés fue2 tapaszalatok

A bejegyzés trackback címe:

https://hajathelyezes.blog.hu/api/trackback/id/tr612473739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoleee79 2011.01.25. 10:30:13

Szia! Engem az érdekelne hogy a konzultáció, állapotfelmérés az ingyenes volt-e? További jó hajnövekedést! :))

sunridermark 2011.01.25. 11:20:40

@zoleee79: Szia! A konzultáció és állapotfelmérés teljesen ingyenes :)) Köszönöm a hozzászólásodat! További szép napot!

sunridermark 2011.02.03. 15:07:01

@Flekken:
Szia Flekken!
Először is ne haragudj, véletlen kimoderáltam a hozzászólásodat, pedig nem azt akartam.
A kérdésed a következők voltak:
1. hajszálankénti/graftonkénti fizetés
2. klinikák garantálása, biztosítása

Először is, el kell hogy mondjam, hogy a nagyobb/legnagyobb biztosítás nem feltétlen a legjobb, sőt a nagyon magas biztosítás már túlságosan gyanús. Olyan klinika is van, ami 120%-ot garantál, ezt én enyhén szólva viccesnek találom.
"""""NEM REKLÁM!!!: Ahol én voltam, 90%-ot garantáltak, a hajam 90%-ban már a mostani állapotában kinőtt és még nem tartunk 1 évnél sem, tehát nem lesz szükség pótlásra"""""

A TV-ben látható celebek, sztárok, akiknek csináltak hajbeültetést, több hajszálat ígértek nekik, mint amennyit valóban kaptak (mivel ő maguk a műtét után honnan is tudják, hogy mennyi is pl. 6000 hajszál). Az egyik celebnek (nevet nem említeném), 6000 hajszálat ültettek be, vagyis ezt mondták neki, az eredmény pedig kb. 1500-2000 pihe, ami kinőtt. Mindegyik magas biztosítású klinikán volt. Ez csak egy példa, de többet is tudnék említeni.

Vigyázni kell, hova megy az ember. Például terjengenek már mindenféle bővítések, hogy FUE2, szerintem már lassan FUE3 is lesz, ezeknek nem kell "szó szerint" hinni, mert mindegyik FUE, egy és ugyanaz, apró módosításokkal. Például én megcsinálhatnám a FUE4-et, ahol injektálóval érzéstelenítek, és így ez korszerűbb mint a maiak :)
A másik amit kezdenek terjeszteni, hogy egyes klinikák már naponta 4000-5000, sőt 6000 hajszálat/graftot ültetnek be. Utána lehet nézni, a világ legjobb hajbeültetői is naponta 2500-3000-et ültetnek be.

Nem leszólni akarok más klinikákat, de sokan jönnek hogy kifizették az összeget más klinikákon, de nem azt az eredmény kapták, amire számítottak. Ilyenkor jönnek kétségbeesve, hogy átverték őket és nincs több pénzük a probléma javítására.

Ha graftokban mérnénk, valóban olcsóbb lenne, de a sikeresség nem ettől függ. Hajszálakban mérik, méghozzá azért, mert hiába emelnek ki egy nagyobb graftot, ott ugyanúgy kell a hajszálakkal egyenként dolgozni (ha jól tudom, le kell pucolni róla valami epiláris vagy milyen réteget).

Köszönöm a hozzászólást!

Flekken 2011.02.10. 18:37:04

Koszonom en is a valaszt.
A soraid nagyon elgondolkodtatoak. Mindez azert, mert mostanaban nagyon gondolkodom azon, hogy en is vegezzek hajathelyezest.

sunridermark 2013.01.10. 15:15:08

@Flekken:
Szívesen. Ha nagyon félsz és tartasz az egésztől, szívesen találkozom is személyesen, hogy élőben megmutathassam hogy milyen eredményre is lehet számítani. Én ugye nem vagyok orvos, csak egy nagyon buzgó páciens, évek óta foglalkozom a problémával és remélem hogy a tapasztalataim tudnak segíteni neked.
Szerintem mindenkinél ezek a pontok azok amik kérdésessé teszik a beavatkozást:
1. mennyibe fog kerülni, van-e elég pénz rá
2. fájni fog-e, kockázatmentes-e
3. biztos ki fog nőni a beültetett haj?
4. hova menjek?

Az első kérdésnél az a probléma, hogy konzultáció nélkül hiába kalkulálunk mennyi haj kell nekünk, a szakember mégis csak jobban tudja.

A második kérdés meg ugye egyénfüggő, én nem szépítettem a blogon lévő bejegyzésemet sem, ahol leírtam hogy maga a graft kivétel és beültetés tényleg nem fájdalmas, nekem csak az injekció volt nagyon kellemetlen.
Kockázatot nem látok benne, nekem semmi problémám nem lett belőle.

A harmadik kérdés is egyénfüggő, ilyenkor nézik az emberek, hogy hol van nagyobb garancia. Logikus ésszel 100% felett nem lehet garantálni semmit :) Az e felettiek nekem gyanúsak.

A negyedik kérdés meg függ az előző háromtól. Az ember számára nyilván vonzó az olyan hely ahol "celeb" referencia van, de én az ismert történetek alapján nem hiszek bennük, mert tudom mi megy a háttérben (ezt persze nem kötelező elhinni, de egy két "celebbel" személyes kapcsolatot ápolok).

Gondolkozz a dolgon és drukkolok a döntéshozáshoz! :)

zoleee79 2013.01.10. 15:15:08

Szia Sunridermark!
Remélem még olvasod a blogodat! :) Már biztos vállig ér a hajad!:)
Ma voltam konzultáción a Révész dokinál,kb. 2000 hajszálat tennének át. Nem tudok dönteni hogy FUE vagy FUE2 válasszam. Neked melyik volt? Árban elég nagy a különbség FUE 0,8Eur, FUE2 1,2Eur.
Érdekelne a véleményed!
Üdv

sunridermark 2013.01.10. 15:15:09

@Flekken:
Szia!

Először is, el kell hogy mondjam, hogy a nagyobb/legnagyobb biztosítás nem feltétlen a legjobb, sőt a nagyon magas biztosítás már túlságosan gyanús. Olyan klinika is van, ami 120%-ot garantál, ezt én enyhén szólva viccesnek találom.
"""""NEM REKLÁM!!!: Ahol én voltam, 90%-ot garantáltak, a hajam 90%-ban már a mostani állapotában kinőtt és még nem tartunk 1 évnél sem, tehát nem lesz szükség pótlásra"""""

A TV-ben látható celebek, sztárok, akiknek csináltak hajbeültetést, több hajszálat ígértek nekik, mint amennyit valóban kaptak (mivel ő maguk a műtét után honnan is tudják, hogy mennyi is pl. 6000 hajszál). Az egyik celebnek (nevet nem említeném), 6000 hajszálat ültettek be, vagyis ezt mondták neki, az eredmény pedig kb. 1500-2000 pihe, ami kinőtt. Mindegyik magas biztosítású klinikán volt. Ez csak egy példa, de többet is tudnék említeni.

Vigyázni kell, hova megy az ember. Például terjengenek már mindenféle technikák, hogy FUE2, FUE Plus, szerintem már lassan FUE3 is lesz, ezeknek nem kell "szó szerint" hinni, mert mindegyik FUE, egy és ugyanaz.
A másik amit kezdenek terjeszteni, hogy egyes klinikák már naponta 4000-5000, sőt 6000 hajszálat/graftot ültetnek be. Utána lehet nézni, a világ legjobb hajbeültetői is naponta 2500-3000-et ültetnek be.

Nem leszólni akarok más klinikákat, de sokan jönnek hogy kifizették az összeget más klinikákon, de nem azt az eredmény kapták, amire számítottak. Ilyenkor jönnek kétségbeesve, hogy átverték őket és nincs több pénzük a probléma javítására.

Ha graftokban mérnénk, valóban olcsóbb lenne, de a sikeresség nem ettől függ. Hajszálakban mérik, méghozzá azért, mert hiába emelnek ki egy nagyobb graftot, ott ugyanúgy kell a hajszálakkal egyenként dolgozni (ha jól tudom, le kell pucolni róla valami epiláris vagy milyen réteget).

Köszönöm a hozzászólást!
süti beállítások módosítása